Facebook Pixel
Toggle Nav
Korpa

Često postavljana pitanja

Kako mogu da potražim određeni proizvod na sajtu?

Možete tražiti proizvod direktno u polju za posebnu pretragu ili pretražite kategorije proizvoda direktno iz menija.

Šta da uradim ako želim isporuku na drugu adresu koja se razlikuje od adrese mog korisničkog naloga?

Informacije o adresi dostave unose se kada naručite. Kasnije informacije možete urediti i iz odeljka Moj nalog, Adresa dostave.

Zaboravio sam lozinku. Šta da radim?

Ako se ne sećate lozinke, molimo Vas koristite Zaboravili ste lozinku?.

Nakon što unesete adresu e-pošte u označeno polje, dobićete link za poništavanje lozinke.

Kako mogu da promenim podatke svog naloga?

Da biste izmenili podatke u svom nalogu, prijavite se i idite na odeljak Informacije o nalogu.

Da li moram da imam nalog kako bih kupio?

Pokretanje narudžbine se može obaviti i sa korisničkim nalogom i kao posetioc.

Za narudžbinu i dostavu, nije potrebno da kreirate nalog.

Mogu li da promenim izdatu narudžbinu?

Ukoliko želite da promenite postojeću narudžbinu, molimo Vas da nas kontaktirate na telefon + 381 11 2790 365 ili nam pošaljete svoj zahtev u pisanoj formi na office@amex-lab.rs.

Mogu li saznati više o prethodnim narudžbinama?

Možete pogledati istoriju narudžbina napravljenih na sajtu tako što ćete pristupiti opciji Moje narudžbine u odeljku Moj nalog.

Želim da kupim proizvod koji nije na stanju. Šta da radim?

Možete naručiti bilo koji proizvod sa AMEX-lab. Ako proizvod nije na stanju, on će biti naručen od dobavljača/proizvođača i isporuči će se vama čim stigne na naše skladište. Vreme isporuke se može videti kada dodate proizvod u korpu.

Kada se dostavlja moja narudžbina?

Za proizvode koji se nalaze kod nas na stanju, dostava se vrši u roku od 24h.

Za proizvode koji nisu na stanju kod nas, možete videti vreme isporuke pre nego što ih dodate u korpu. Nakon Vaše narudžbine, proizvodi će biti naručeni od dobavljača/proizvođača i biće isporučeni Vama čim stignu kod nas.

Želim da dobijem dodatne informacije koje nisu na sajtu. Šta da radim?

U ovom slučaju, molimo Vas da nas kontaktirate na telefon + 381 11 2790 365 ili pošaljite svoj zahtev u pisanoj formi na office@amex-lab.rs, ili nas kontaktirajte putem Live Costumer Support Chet-a na našem web site-u.